Notice: Undefined index: Cookie_allow in /home/sindik74/public_html/wp-content/plugins/wp-smart-cookie-allow/index.php on line 48
Naš spletni portal uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Ali se strinjate z njihovo uporabo?

 

Elektrifikacija proge Pragersko – Hodoš

21. junija, 2016

V petek, 10. junija je potekala slovesnost ob rekonstrukciji, elektrifikaciji in nadgradnji železniške proge  Pragersko – Hodoš. Odsek proge je dolg 109 km in bo omogočal v določenih primerih vožnjo vlakov s hitrostjo tudi do 160 km/h. Ob obnovi je bilo med drugim urejenih 78 cestno- železniških križanj. Vrednost celotnega projekta je bila 465 milijonov evrov.
Slovesnost se je začela v Murski Soboti, kjer je stala dieselska lokomotiva in dva tovorna vagona, v katerih je bila predstavljena zgodovina te proge. Sledilo je uradno slovo od dieselske lokomotive, ki je simbolično odpeljala v kurilnico. Pozdravne nagovore sta med drugim imela minister za infrastrukturo dr. Peter Gašperšič im ministrica brez resorja pristojna za razvoj, strateške projekte in kohezijo, Alenka Smrkolj. Po kulturnem programu, v katerem je sodelovala godba Slovenskih železnic iz Zidanega Mosta in folklorna skupina Tine Rožanc, se je delegacija na čelu s predsednikom naše vlade dr. Mirom Cerarjem, odpeljala z vlakom pendolino (ki je bil ob tej priliki  posebno okrašen) proti Hodošu. Tu je vlak pričakala madžarska delegacija na čelu z zunanjim ministrom Petrom  Szijjartom. Sledil je kratek kulturni program in odhod vlaka z obema državnima delegacijama nazaj proti Murski Soboti.
V Murski Soboti je potekala proslava z naslovom Slovenija praznuje. Slavnostna govornika sta bila slovenski premier Dr. Miro Cerar in madžarski zunanji minister Peter  Szijjarto.
Omenjena rekonstrukcija in  elektrifikacija je velika pridobitev za Slovenijo in Slovenske železnice. Več o celotnem projektu bo napisano v naslednji številki glasila Prometnik.
Celotni petkovi slovesnosti pa je bil pridan  grenak priokus, saj  je bila prisotnost železnice in železničarjev kar malo zapostavljena. Zaposleni so v času obnove tudi dali svoj bistveni prispevek, pa ni bilo vredno, da bi bil povabljeni na praznovanje. Praznovanja so se lahko udeležili le tisti gostje, ki so imeli akreditacijo. Program je bil  tako naravnan, da so celo na postaji Hodoš iz vlaka lahko izstopili le tisti s posebno dovolilnico in med njim ni bilo niti našega generalnega direktorja. Pa tudi neprodušno zavarovana postaja Murska Soboto z ograjo ni ravno dajala prijaznega videza. Da ne govorimo o tem, da je slavnostni vlak s postaje Murska Sobota odpravil prometnik v uniformi nekdanje JŽ. Ne najbolj posrečena domislica, glede na to, da smo tik pred praznovanjem 25 obletnice samostojne Slovenije.
Kakor koli, obnova in modernizacija sta uspešno končani. Naj po tej progi vozi  kar se da veliko vlakov, naj bo njihova vožnja varna, hitra in udobna v zadovoljstvo potnikov in drugih uporabnikov naših storitev.

Besedilo in foto: Miran Prnaver

Imate vprašanje?
Kontaktirajte nas
Pridruži se nam
Pristopna izjava

Copyright by SŽPS. All rights reserved.

Copyright by SŽPS. All rights reserved.