Naš spletni portal uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Ali se strinjate z njihovo uporabo?

 

Upokojili so se: OO Zidani Most

23. marca, 2016

V preteklem letu so kar štirje naši člani odšli v pokoj oziroma na čakanje, saj so imeli izpolnjene pogoje, ki so bili podpisani v dogovoru na SŽ med delodajalci in delojemalci (sindikati).

OO SŽPS Zidani Most se je s priložnostnim darilom vsakemu posebej zahvalil za vse, kar so v dolgih letih oziroma desetletjih dela na železnici storili dobrega za naše podjetje in za naš sindikat. Na zaključnih srečanjih (odhodnicah) pa smo se skupaj poveseli in si zaželeli, da  se, v drugačni obliki, kot smo bili navajeni do sedaj, še velikokrat srečamo in pogovorimo predvsem o lepih trenutkih, ki smo jih skupaj preživeli na železnici.

Samo Berič 

Samo je rojen leta 1958 v Trbovljah, kjer je preživel celotno življenje. Po končani šoli je začel delati v rudniku Trbovlje. Na železnico je prišel leta 1980. Delal je najprej na postaji Trbovlje rudnik, in sicer v tranzitu. Potem je precej časa preživel na postajališču Loka (med postajama Zidani Most in Breg) kot kretnik oziroma čuvaj in prodajalec voznih kart. Po ukinitvi zasedbe na postajališču Loka je bil »zaporničar« na potnem prehodu v Trbovljah. Zadnja štiri leta pa je opravljal delo kretnika na postaji Ljubljana Moste. V maju 2015 je izpolnil pogoje za upokojitev in tako končal svojo poklicno pot. Samo je bil član našega sindikata vse od ustanovitve in mu ostal zvest do zadnjega dne svojega dela na železnici.

Nenad Radić 

Nenad je prav tako rojen leta 1958. Rodil  se je v Bosni, kjer je preživel otroštvo. Leta 1974 je prišel v Slovenijo, kjer je najprej našel zaposlitev v tovarni Emo v Celju. Na železnice pride leta 1976, kjer opravlja kar nekaj različnih del in nalog. Začne kot zavirač pri nabiralnih vlakih, nato napreduje v sprevodnika in kasneje v vlakovodjo. To delo opravlja na postaji Krško in na brzih vlakih. Leta 1992 pa pride na Blanco, kjer najprej opravlja delo PTO odpravnika, po spremembi predpisov in ukinitvi PTO-jev na isti lokaciji postane prometnik in delo opravlja do sredine decembra preteklega leta, ko zaključi svojo kariero in delovne obveznosti. Nenad je bil več kot desetletje prizadeven in aktiven član našega sindikata.

 

Branko Kerenčič 

Branko izhaja iz okolice Ormoža, kjer se je rodil leta 1956. Po končani osnovni šoli v domačem kraju je odšel na železničarko šolo v Maribor. Po triletnem šolanju je začel opravljati delo skladiščnika na postajah Krško in Brestanica. Sredi sedemdesetih let odide na služenje vojaščine. Po povratku pa uspešno zaključi prometno šolo v Ljubljani. Kot  prometnik dela na postajah Krško, Dobova in Zidani Most. V Zidanem Mostu opravlja tudi dela in naloge operativnega pomočnika šefa postaje, namestnika šefa postaje in vlakovnega dispečerja na progi Zidani Most – Dobova. Svojo kariero pa konča zopet na delovnem mestu prometnika postaje Zidani Most. Svojo zadnjo izmeno kot zunanji opravi v noči s 23. na 24. december lanskega leta. Branko je bil član našega sindikata vse od ustanovitve. Sicer pa si je svoj dom in družino ustvaril v Radečah.

Drago Šteblaj

Drago in Branko sta bila zadnja leta skupaj v turi. Tako sta imela tudi skupaj zadnjo izmeno na predvečer svetega večera leta 2015. Drago je rojen v maju leta 1960. Po končani osnovni šoli je leta 1975 odšel na srednjo železničarsko šolo v Maribor in jo uspešno končal leta 1979. Delovno mesto prometnika je nastopil v Sevnici, kjer je ostal do aprila leta 1987. Vmes je v  letih 1980-81 odslužil vojaščino. Od leta 1987 pa vse do konca leta 2015 je bil prometnik na postaji Zidani Most. Tako je Drago ves delovni staž opravljal delo prometnika, in to na dveh postajah. Nekaj izmen je res nadomeščal tudi vlakovnega dispečerja, vendar se je resnično dobro počutil le kot prometnik.

Član našega sindikata je bil vse od ustanovitve, bil je celo zelo aktiven v tistih težkih in odločilnih časih, ko se je sindikat ustanavljal. Sicer pa živi s svojo družino na kmetiji v okolici Boštanja. Dragu dela tudi po odhodu z železnice nikakor ne bo zmanjkalo.

Besedilo in foto: Miran Prnaver

Imate vprašanje?
Kontaktirajte nas
Pridruži se nam
Pristopna izjava

Copyright by SŽPS. All rights reserved.

Copyright by SŽPS. All rights reserved.