Naš spletni portal uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Ali se strinjate z njihovo uporabo?

Logo
Dobrodošli na spletni strani Sindikata železniškega prometa Slovenije. Spletna stran je namenjena sprotnemu obveščanju naših članic in članov, vseh zaposlenih v podjetju Slovenske železnice d.o.o, hčerinskih podjetjih in drugih podjetjih ter širše slovenske javnosti o dogajanjih tako v sindikatu kot tudi znotraj slovenskih železnic.

Pristopna izjavaOstali obrazci

Glasilo Prometnik 107

Glasilo Prometnik 107

UVODNIK

Pred vami, spoštovane bralke in bralci, je 107. številka glasila Prometnik. V njej smo poskušali z besedo in sliko prikazati vse pomembnejše dogodke, ki so se zvrstili od konca poletja, ko je izšla prejšnja številka. Spregovorili bomo o kar nekaj resnih službenih temah pa tudi veliko družabnih dogodkih, ki so povezovali naše članice in člane v prostem času.
Vsekakor so bile volitve v novo sestavo Sveta delavcev SŽ-Infrastruktura, d. o. o., tista tema, ki je zaposlovala z veliko dela in obveznosti vse tiste, ki so močneje vpeti v sindikalno delo. O samih volitvah in o odličnem rezultatu na naslednjih straneh spregovorita naš predsednik Matjaž in sekretar Jože.
V jesenskem času se je odvijala tudi močna mednarodna aktivnost. Delegaciji našega sindikata sta se udeležili sindikalno–športnega srečanja v Srbiji pod Kopaonikom v hrvaški Istri v Rovinju. Izmenjava mnenj in izkušenj vedno bogatita tako goste kot gostitelje.
Spregovorili bomo o varovanju potnikov na postaji Logatec, kaj so za boljšo ponudbo na postaji Velenje storili sami zaposleni in pišemo tudi o problematiki vožnje avtovlakov na bohinjski progi.
V septembru so na postaji Dravograd otvorili lepo obnovljeno muzejsko lokomotivo, ki je nekoč vozila po koroški progi. Pišemo o sami prireditvi. V  intervjuju pa se pogovarjamo z glavnim pobudnikom in gonilno silo pri obnovi lokomotive Zmagom Kotnikom. To pa ni bil edini Zmagov projekt pri ohranjanju kulturne in tehniške dediščine na železnici.  V zgodovinskih temah nadaljujemo pisanje o elektromehanskih varnostnih napravah, pišemo o srečanju  generacije, ki je pred 50-imi leti stopila v železniško prometno šolo.
Spoznali bomo delo vzdrževalcev elektroinštalacij in dispečerjev v centru SNEV (stabilne naprave elektrovleke).V besedi in sliki boste spoznali, kako smo kolesarili, hodili v hribe in kako so se imeli Celjani na izletu na Brionih in Zidanmoščani na ogledu naše prestolnice. Za nami sta tudi martinovanje in Barkolana.
Opisujemo, kako se je voziti z vlakom po progi, ki je v obliki osmice – Šarganska osmica. V dveh potopisih pa boste v prvem delu začeli spoznavati nekdanjo progo Trst-Poreč (Porečanko). Starejši bodo obujali spomine, mlajši pa na novo spoznali, kaj je ostalo od nekdanjega znamenitega Modrega vlaka.
Veliko, zelo veliko pa bomo v intervjuju z Jožetom Šibalom izvedeli o čebelah in čebelarjih.
Verjamem, da vam bo tudi ta številka prinesla obilo zanimivega branja, ki bo zapolnilo zadnje dni letošnjega leta, če bo pa kaj ostalo za naslednje leto, pa tudi nič hudega. Predvsem želim, da za naslednje leto ostane z Vami vsemi dobro počutje, zdravje in osebno zadovoljstvo, s katerim boste lahko delali sebe in svet okoli sebe lepši in prijaznejši. Svet potrebuje takšne ljudi, morda še nikoli tako kot zdaj. Izkoristimo to priložnost in mu ponudimo sebe v najlepši in najboljši izvedbi.
Blagoslovljen Božič, ponosno praznovanje 25-letnice slovenskega plebiscita in vsega dobrega v letu 2016 vam v svojem imenu in v imenu uredniškega odbora ter vseh dopisnikov Prometnika želim iz vsega srca.

Miran Prnaver, glavni urednik

Prometnik 107